De la idee la fapt

Ideea unui site/blog pe tema turelor montane, în principal prin Munții Trascău care îmi sunt mai aproape de suflet, mi-a încolțit în minte acum câțiva ani. Însă, datorită multitudinii de alte griji mărunte care îmi strangulează tot mai mult timpul și ființa, acest deziderat a fost amânat prea mult timp. Acum m-am hotărât și sper să mă țină…

776A6772

Despre Lucian

În lumea mea ideală, aș fi plătit să umblu pe dealuri...
Acest articol a fost publicat în Idei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De la idee la fapt

  1. Leszai Istvan zice:

    Fotografii superbe, bine faci că le împărtășești. Mi-e dor de Trascău.

  2. Lucian zice:

    Mulțumesc Istvan! Când vei reveni în Trascău, dacă te putem ajuta cu ceva, te rog să-mi spui. Numai bine!

  3. Toncean Florin zice:

    Splendid ! O munca imensa ai realizat !

  4. Toncean Florin zice:

    Am vizualizat toate pozele, sunt deosebite !

  5. Alex zice:

    FELICITARI!!! pt idee, pt timpul acordat acestui blog, sanatate si spor…

Lasă un răspuns

